BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 18, 2009

MY EX-GIRLFRIEND IS..

Sedang blur dan tak tahu nak post entri apa. Jadi, kesempatan ini aku buatlah tag yang pernah dikirim oleh member. Apa itu tag? Tag is giving information. Betulkah definition dariku ini? Orang kata, kejujuran itu perlu dalam perihal 'tag'. Iyolah, den torai jujur mana yang mampu.

1)Bekas kekasih saya adalah..= A****h.. fullstop.

2)Saya sedang mendengar..= Lagu ‘Aku Ingin’, siapa yang nyanyi, ak tak tahu..

3)Mungkin saya patut..= Slowkan kipas.. laju nak mampus..

4)Saya suka..= Makan..

5)Sahabat-sahabat saya...= Paling best dalam hidup..

6)Saya tak paham..= Bila seseorang itu menyusahkan hidup orang lain..

7)Saya kehilangan..= Kad matrik..

8)Ramai yang berkata..= Berisi kau sekarang yer!

10)Cinta itu adalah..= Kompleks.. whatever pun, it was very nice.. ada roh..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..= Berkelakuan tidak senonoh..

12)Saya akan cuba..= Habiskan apa yang saya mulakan..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..= Forever..

14)Telefon bimbit saya..= Ada dua.. sebab guna 2 nombor..

16)Saya paling meluat..= Orang tikam belakang..

17)Pesta/parti adalah..= Enjoy beb.. tapi bila tamat pesta/parti, rasa menyesal pun ada..

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..= Pikachu!

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..= Tak tentu.. prefer ‘sekarang’..

20)Hari ini..= Sama seperti selalu.. tidur lewat dan bangun pun lewat..

21)Malam ini saya akan..= Revise buku catatan.. kalau rajinla..

22)Esok pula saya akan..= Hidup macam biasa.. plus, calling pihak2 yang boleh memberikan penajaan untuk program kelab..

23)Saya betul2 inginkan..= Kehidupan yang aman, damai dan Paris!

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..= Kenapa badan aku boleh kurus, muka tak pulak?

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..= Paris..

26)Makanan barat atau jepun..= Barat.. amat gila pada French Fries!

27)Bilik yang terang atau gelap..= Sementara masih bujang, prefer terang.. gelap2, tunggu
kahwin dlu..

28)Makanan segera adalah..= Simple and no need to kelam kabut..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang= Entah.. tak ingat..

30)Siapa yang anda ingin tag.. = Anyone..

12 comments:

Farah Abdullah said...

penuhkan r yg **** tuh.. hahaha

Anonymous said...

Berisi kau sekarang yer!!

cuking said...

aisyah..yeah..same dow...

En iLHAM said...

hmmm.xdela berapa jujur sangat pun.huhu

joereza said...

utai gemuk...hahaha..

Mr. U said...

Farah Adila & cuking - Xpayahler teka2..

bluecakes & joereza - Eleh, jelesla 2.. haha..

En iLham - Ak coba mne yg mampu..

shah said...

patut la chubby, mkn french fries byk.. hahaha.. mau muntah aku!!!

hehe, a****h.. tringat kenangan dulu..

paris sgt mahal, better g tmpat lain!!!

btw, lagu jiwang.. geli2..

Mr. U said...

shah - bkn mkn pe pun.. rezeki tuhan gak.. 2 dlu.. dh name pn fevret place, xkesah mahal mne.. dun wory, lagu 2 sempena entri ini shj.. nnt akn dbuang.. haha

suri said...

berisi nyer..hahaha

Mr. U said...

suri - eleh.. 2 x 5.. hehe

suri said...

2x5=10.hahahahaha..
"saya naik pelamin sbgai pengapit"

Mr. U said...

suri - cube jgn timbulkn kontroversi..